EnergiBoost i Birkensekken

Med i Birkensekken Har jeg Pakket meg med en mengde energibarer som jeg skal kose meg med og nyte når jeg blir sulten og sliten og lei og ikke vet om jeg orker mer. Disse er laget etter samme mal som tidligere beskrevet her.... pluss en liten smørklatt som havregrynet ble brunet i og honning selvfølgelig, ellers er det bare å pøse på med nøtter og frø, tørket frukt og bær og blande godt i hop med honning i ei stekepanne ovr middels til svak varme. Massen klemmes ned i former og avkjøles før smeltet mørk sjokolade helles over. Fryktelig Deilig og Godt og Enkelt og Raskt å lage sin egen energibar med de ingredienser man vil...
LYKKE TIL:-)

Kommentarer

Anonym sa…
De barene ser fristende ut, men hvor lang tid har du tenkt å bruke hvis du skal ta sekken av og på held tiden??? Jeg er flinkere til å tenke på restitusjon / resirkulering og tar med en pils 😜