Karbolading for alle Penga

Ha ha: Yess og Ja vi tar og karbolader opp lagra, fylle opp med godsaker før vi skal kaste oss ut i en Birkebeiner for aller første gang i hele mitt liv, og endatil har jeg visst ikke skjønt og forstått hva slags prestisjerenn dette er, har ikke engang vett til å grue meg, sjøl om jeg veit at det ser ut til å bli et skikkelig blodslit i ei løype som slett ikke passer meg, Men Gjennom og Over fjellet SKAL jeg så sant kroppen holder da, så får det bare ta den tida det tar. For min del er dette først og fremst en viktig del av maratontreninga i tillegg til det sosiale da, der jeg får lov til å ha litt fri og sitte på bil og buss og dele et hotellrom med mannen i mitt liv, høres det ikke ut både trivelig og fint? I det minste kan man på forhånd meske seg i kaker og frukt med unnskyldning om at man skal karbolade opp sin kropp, det høres jo skikkelig proft, men er ikke bare tull, spørsmålet er vel snarere hvor mye man som middelaldrende overgangskvinne i klimakteriet tør å gå opp i vekt, før man må slite umenneskelig mye for å få det vekk, for uansett hva du sier og tror, når mageflesk og rompe vokser seg for stor, er det ikke riktig så kjempemoro for mor!!! Likevel unner jeg meg noen kakestykker med sjokolade og frukt i tillegg til normal kost som er forholdsvis sunn, så blir det spennende å se hvor lenge jeg holder på det. Det er nemmelig, usedvanlig viktig: å Kose seg litt mens livet suser forbi... og idag var jeg vel både seriøs og fin????? hi hi hi...
Kakene er de Samme som sist med oppskrifter vist her på sjokoladekaken og den deilige fruktkaken finner du her, men denne gang med litt andre bær...


Kommentarer