Festglade Maidager

Som så mange ganger før, deler jeg Tanker og Ytrer meg 
om ulike saker under #DAGENSKAFFEKOPP 
på min instagram og hilser så med, følgende:


Når Festglade Maidager nå Står og
Banker på Døren hos mange nordmenn
vil jeg enda engang minne på

at festligheter ikke er like festlig for alle

Vil vi bidra tilo at Verden skal bli et litt bedre sted
og at samfunnet skal verne om dem som kanskje ikke
har det like greit, alltid, må vi alle åpne våre øyne og se
oss rundt og kanskje kan vi bidra med en liten gest som
kan lette dagen for noen.
morgenkaffe på instagram
Personlig er jeg overveldet og Dypt Takknemlig over
den respons slike innlegg får, det viser meg at det er håp
Det fins Mange Gode Fine Mennesker som gjerne vil det beste. 
Det fins også mange som sliter med mye, ikke minst unge
Det er Viktig å Synliggjøre at det er normalt
ikke å være lykkelig, vakker og glad
og at ALLE har vi noe. Dog er det alltid
noen som har mer enn en annen

Respekt og Omsorg er viktig å Lære
om vi skal greie å verne hverandre, samtidig som vi 
også skal løfte blikket litt ut og opp, vi lever tross alt
i et fellesskap med mennesker i hele verden.

GOD HELG.

Kommentarer