GOD HELG???

Måtte bare slenge meg på den her:
En e-post som garantert har versert rundt en stund
Men som dukket opp hos meg med Ønske om ei
GOD HELG


Nå kan vi se alle dager lyst i Møte
Ikke Sant?

Dette er den 51 år gamle TV helse guruen Gillian McKeith.
Hun anbefaler trening og helsekost.
Måltidene består av økologisk frukt og grønnsaker.


Dette er den 51 årige TV kokken Nigella Lawson.
Hun spiser kjøtt, smør og desserter.
Det hele skyller hun ned med vin.


Da skulle det være slutt på den diskusjonen.


De aller ferskeste observasjoner som er gjort av
 McKeith og Lawson er disse:


Opprinnelsen til innlegget som jeg frimodig har tillatt meg
å kopiere er dessverre ukjent
så nå håper jeg ikke jeg tråkker noen på tærne
hva opphavsrettigheter og personvern angår

Det hele er ment som en smule humoristisk oppmuntring
en torsdagsettermiddag til alle som føler at de trenger det.

Så får man tolke det som man vil
Bare prøv å være god og snill

Og ikke gå helt SpinnVill
-i matfatet -hehe..

Kommentarer