Har du Hørt`n?

Har du hørt`n du?
-den som alle snakker om og slakter og mener og driter i eller ikke og .... huff og huff og... nei og ne..

Hans Rotmos song selvfølgelig
Det irriterer meg at jeg ikke har fått hørt`n
-men her fant jeg iallefall teksten:
"Vi fra Andre"

Og her fikk jeg jammen tjyvlånt meg et bilde og:
Hans Rotmo, «de» og «vi» Kronikk i Adresseavisa, 09.05.12

Ikke akkurat noen unggutt lenger, den godeste Hans, men fremdeles i stand til å skape oppstandelse og debatt.
Fantastisk!
For en Provokatør!
-selv ser han ut til å ta stormen med knusende ro
han er nok både trygg og god
inni
og vet hva han gjør
selv om ganske mange
klør seg i hodet til de blør

HVORFOR???
må man ta i bruk sylskarpe virkemidler
for i det hele tatt å bli hørt
uansett hvilket tema det er

og okker og offer og slakter og skriker
Ha en Fengende enGasjerende ONSDAg!!!

Kommentarer