Ingen Strålende Dag Akkurat

Overhodet ikke
I det hele tatt
Eller akkurat
I går

Tidspress
Ventetid
Sommel
Forsinkelser
En som snek til seg parkeringsplassen min da jeg holdt på å lukeparkere
Pengelens
Kluss i mobilbanken
Diger tannlegeregning
Fartsbot og prikker i sekstisone Fy Fy Fy
Skjemmes og Gremmes
Skjelver og Depper


Og sola våger å skinne i dag igjen så livet går vel videre
På et vis....

kanskje
fikk iallefall sett noen  rein i veien
og det betyr ifølge Carina Solöga
at jeg har et fantastisk talent og at
jeg skal kjenne tiltro til mitt talent
som er en gave, vanskelig å tro på det
akkurat nå men ettersom det også dukket
opp usedvanlig mange kråker i går får jeg
vel trøste meg med deres betydning som er
at jeg hele tiden skal lære meg nye ting

Håper i det minste at DU får en flott dag!!!

Kommentarer