ser ikke

ser ingenting



noen ganger ordner ting seg nesten av seg sjøl
akutt brillenød 

når man ser like dårlig med briller
som man gjorde uten
før man begynte å bruke dem

er det vel på tide å bytte da
 kanskje

men så går nå tida da
tida som man ikke har
til å organisere og dra avsted til optiker
ta fri en hel arbeidsdag

og penger må man jo også ha
er jo ikke akkurat billig heller da

tusenlapper flakser villt avsted

så skjer det plutselig
helt av seg selv
takk kjære ungen min 
for at du satte deg på 
brillen min
slik at jeg nå må
og ikke kan utsette lenger
det jeg absolutt trenger

enn så lenge
ser jeg ingenting

Kommentarer

Håper det ordner seg med nye briller snart!
Ha en god helg! :)
Klem Lisa
lirosa sa…
det MÅ det
fin fin helg til deg:-)
Mandy Lou sa…
For noen fortreffelige ord! Selv tror jeg at jeg snart blir nødt til å bite i det sure eplet og innrømme at jeg kanskje muligens trenger et par briller. Snart...
Maria sa…
Jag skulle inte klara mig utan mina glasögon som jag fick för 1 1/2 år sedan. De sitter på jämt, det är bara när jag sover som de är av :)
Men även jag måste uppsöka optikern för att få nya, drar mig för det, för det är dyrt. Har andra viktiga saker att lägga pengarna på just nu...

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Maria
lirosa sa…
Har fått time på Mandag
Så da blir det vel ei Råd.

og det skal bli så fantastisk godt
endelig igjen å få se det som er smått