grytesuppetid med mat og venner

kjenner på meg at det plutselig visst nok
skulle kokes fårikål og rotgrønnsaker
supper og gryter med alskens ferske fine
deilige kjøtt, fisk og grønnsaker i
varmende i den hutrende svarte årstid



inspirasjonen dukket opp i postkassen min her forleden

hadde helt glemt hvordan det var ettersom det er sjelden
jeg i matlagekunsten til daglig bedre føre var
oftere heller etter snar med å trylle frem
matskatter av ingenting i fykende fei

men nå skal det hele gå en annen lei
kun fordi jeg skrev en enkel kommentar
hos matbloggsentralen en deilig sommerdag
vant jeg nemlig et abonnement på et
 herlig inspirerende matblad


virkelig en glede vil jeg si
og det passa meg utmerket bra
at det kom akkurat i dag
da jeg så utrolig uinspirert var

bladre bladre raskt igjennom
yes her skal det bli
godsaker til helgen
ha en flott fredag da


skal bare handle med meg litt sjokolade og fløte og ..
psst, -var det ikke suppe du skulle lage da?



Kommentarer

Mandy Lou sa…
Ah, jeg hadde visst trengt det bladet der jeg også. For jeg er helt blottet for inspirasjon til gode middager. Og drittlei av alt jeg har spist før. Tihi! Er så artig tekst mellom bildene dine. :)