Hagevandring

Hagevandring i November med snøføyka Hardt rundt Husnova
I dag skulle det komme omkring en halvmeter snø, så det !, og den
er allerede godt igang, selv om jeg mistenker at han, må ha
morgendagen til å hjelpe seg litt, med å få det til
og hva kan vel smake bedre da, enn en herlig pose
hjemmeavlede HIMALAYAFOTBLADfrø
sendt meg som gave direkte fra yndlingshagen min


TUSEN TUSEN HJERTELIG TAKK

om dette og hint og hagen hennes er rent
misunnelsesverdig og fantastisk fin til tross for
at hun holder til langt nord for polarsirkelen

så nå må jeg bare huske da
å starte avlingen av
HIMALAYAFOTBLAD
eller på latin så fint

i februar helst
Tusen Takk nok en gang
Dette Skal bli Spennende

Kommentarer

Stubbetufsa sa…
Takk for fine ord, lirosa!
Lykke til med odlingen!
Hilde sa…
Jeg hadde ikke hørt om Himalayafotblad, så spennende. Så heldig du var, hyggelig med snille bloggevenner :)
Lykke til med dyrking etterhvert, gleder meg til å høre mer om dem.
lirosa sa…
Ja dette skal bli spennende:-)