#Blogg100 Dag 2

Skjønner ikke hva jeg tenkte på

Utfordre seg selv til å skrive et blogginnlegg
hver eneste dag i etthundre dager !!!!
Jeg har fryktelig mye på hjertet, det er ikke det,
men man skal jo også ha tid til 
å sette seg ned i sprengte dager med manko på tid !!!
98 dager igjen så er vi kommet helt til mai min venn !!

Her skal du iallefall Få
#dagenskaffekopp

på dag nummer to
KJEMPEGOD!


det hjelper litt og et ørlite glimt fra gårdagens karusellrenn
flott og deilig å komme seg ut selv om jeg strengt tatt skulle


Dessuten har jeg utfordret meg selv til å 
vaske minst 20 vaskemaskiner 
med skittentøy før jeg til tigerstaden og 
OsloFashionShow drar

det er ikke så lite det jeg er rett og slett usikker på
om jeg rekker det, hør nå bare her hvor langt jeg kommet er

(HVEM I ALL VERDENS DAGER ER DET EGENTLIG 
SOM GIDDER Å FØLGE MED PÅ OG LESE OM HVOR 
MANGE SKITTENTØYVASKER JEG KAN TA PÅ EI UKE?)

onsdag: 2
torsdag: 3
og i dag har jeg kun satt på en

teller nemlig ikke

Ha uansett en fin fredag
så treffes vi igjen i morgen

...eller???...



Kommentarer

Hilde sa…
Lykke til med de hundre bloggposter på hundre dager, det tror jeg helt sikkert går som smurt :)
Ha en flott helg også!
lirosa sa…
Takk Takk Takk :-)