godt brukt til og strikke bake kaffe

Når minsten i Huset kommer heim med et lass bakebøker fra biblioteket 
og sender med mor ei ega handleliste etter å ha studert en mengde 
kakeoppskrifter har man vel ikke noe valg 
Gutten MÅ jo bare få lov til å sette i gang 
 Så kan det vel hende det vanker en godbit også for oss andre, 
ettersom dette faktisk et 4H prosjekt er har jeg til og med tillatelse gitt 
Første innlegg er allerede postet det er bare å gå inn å se

-om litt er kaffen klar... 
venter på nytt fra far 
som imorgen tidlig går til start på årets styrkeprøve
og jeg er usedvanlig glad over at det ikke er jeg 
som skal stake og gli ni lange mil på ski... 
 jeg har foressten også på denne dag bevilget meg en splitter ny 
oppvaskbørste slik at den gamle kunne få fri og det er fordi 
den både er hardt og voldsomt brukt og rett og slett ganske 
så uapetitelig blitt Restavfall ble det på den stakkers 
ser ut som han har fått seg en skikkelig smell

Uansett har han i alle fall gjort Nytta Si
-og vel så det- hehe...
 Ellers er jeg umåtelig takknemlig imponert og rørt 
over all den positive og uventede respons etter Norge Rundt 
sendinga i går Det er forferdelig artig og uventet at så mange 
har sett og gitt tilbakemeldinger på strikkesnutten de så 
-til og med er det noen som har spurt etter rokken min 
som jeg elsker så høyt; -den er nemlig ganske spesiell 
og for meg verdt mer enn alskens fantastiske gods og gull
Hadde bare kunnet ønske meg litt mer tid 
til å Sitte ved den, noe som dessverre skjer litt for sjelden
ellers og herved med ønske om en god og fin
lørdagsmuffin...

Kommentarer

Gratulerer med FLOTT innslag i Norge Rundt! Og så var det jammen trivelig å få "hilse" på deg også! Ha en super søndag! Synnøvehilsen
lirosa sa…
Tusen Takk kjære du:-)