Husmorstreik på Morgenkvisten

Husmorstreik i Strengt Program
Hvor er HunHAn Blitt Av tro ?
-noen skulle ha Rydda litt Jo !

og helst i går....  

Husmora Finnes visst ikke Lenger
hun har skiftet status fra utrydningstruet Art
til fullstendig fraværende det er stort tap 
i vår rike velferdsstat

-sier ikke mer-
jeg skal på jobb !
helt til jeg er mer enn 70 år 
-hvis jeg lever så lenge-

og da skal jeg tjene penger og heller slenge
rundt og leie hjelp for å sprenge husarbeid og 
gammeldagse kvinnesysler som heimer egentlig trenger 
og jeg skal aldri bruke tid på å plukke opp 
en eneste skitten kaffekopp.....
og ungene skal få seile sin egen sjø
så får barnehagen og skola
ta hele oppdrageransvaret
for jeg skal jobbe og realisere meg 
å ta meg ut hver bidige kveld....
med fokus på bare meg selv!!!!

-slutter nå- ellers vet jeg ikke hvor dette ender!
og skrekk og gru om oppvasken havner i feil hender

Kommentarer

Birgitte sa…
Tusind tak for dejlige toner :-)
Ja der skal arbejdes og det går ud over alle, mest de små og de gamle men også dem midt imellem ;-)
Man kan skære ned, det er ikke så let men man kan :-) Ha en god week end;-)
Trollmora sa…
Gå ut i skogen å brøøøøøøøl !!!! :) en klem får du i alle fall :)
Mandy Lou sa…
Haha, det hjelper vel neppe å gå til streik. ;) Bildet var helt nydelig!
Ha en herlig dag!
HansHB sa…
Flott bilde, helt himmelsk!
Asbjørg sa…
Herlig himmelbilde,og det siste taler vel for seg selv!Ha en strålende kveld!
Min fotogen sa…
Fin bild !
Hoppas att du får en himmelsk kväll med positiva överraskningar !
Laura sa…
we all need to get out sometimes... your sky photo is lovely.