Fredags kake i en fei og KOffeinfri Kaffe på deg...

4 egg
2 dl sukker
piskes til eggedosis
tilsett så
5-6 dl mel
2 ts bakepulver
2 ts vaniljesukker
2 ss kakao
og
200 g smeltet smør
0,5 dl kaffe
1,5 dl melk

Stekes i langpanne cirka 20-25 minutter ved 180 grader varmluft, eller noe sånt, -glemte visst rent å ta tida jeg, der jeg skuflet i veg, innimellom tusen andre ting av henting og bringing og ...alt som jeg ikke rakk,,, -håper du kan tilgi meg, for kaka lages uansett i en fei og er veldig grei og..

Velbekomme Helgekake Enkel Rask og Supergod; Den fikk du No nesten bare fordi jeg nesten helt hadde glemt at jeg skulle #blogg100 i dag, og det enda jeg har husket det hver eneste dag og til og med greid å gjennomføre, selv de dagene det var upraktisk og vanskelig, og egentlig nesten umulig og nå når det kun bare er ei uke igjen og huff a meg, -godt det ble ei kake på deg. Og foressten skal du også få en skarve kaffekopp uten koffein ettersom det er så seint på kveld.... Så skyld ikke på meg om du ikke får sove godt i natt- du skjønne skatt
-ei God og DEilig Helg
-ønsker jeg deg :-)

Kommentarer