Opprydding og Vårrengjøring

Tid for Skikkelig StorVask Opprydding og God GammeldAGS 
vÅRrengjøring !!! -ikke bare i hus og heim men også her i bloggen min...

og selve bloggen slettes for godt i løpet av noe tid blir den 
rett og slett søkk borte vekk...

det var der jeg forsøkte å holde fokuset alene på litt sunnere
hverdagsvaner uten å snu hele livet på hodet og det er allerede
videreført her så da er hele bloggen igrunnen en smule overflødig blitt

Det blir rett og slett for mye å holde styr på og Jeg har mer enn nok å 
henge fingre og hode i Og greier meg Meget godt med 
denne blogg i tillegg til Strikkespinn og Kvardagskost

Protester Kan leveres Inn men tas slett ikke til etteretning Ikke i det hele tatt ettersom EdeLiRosa i seg selv har plass og Rom til Alt:
Sorger og Gleder, Latter og Tårer, politikk, komikk, ironi, skjønnhet, urettferdighet og styggedom faenskap og ekteskap ja selv små og store skap med stor eller liten plass og alle saker som ikke får plass i skapet...
-faktisk Hele Livet og Døden og Alt iMellom
serriøst.....

Håper du orker å følge meg videre 
og Ha ei strålende Herlig Bra Helg
og fortvil ikke for HUSK: 

April April: Han Gjør som Han VIL
StolT og Stril og Innimellom Fullstendig
GAL og SpinnviLL !

-selv når han ikke får det til....

Kommentarer