#blogg100: 100/100

Hipp Hurra For Snødagen i Dag er det den Hundrede dag på rad At jeg blogger Ha Ha- tenk at det gikk Bra; -Takk skal du Ha: for besøket både i går og i dag! Det handler om å sette seg mål og gjennomføre og deretter overføre til andre arenaer i livet. Slik at man kan, -utvikle seg og bli en bra mann... (--ehh.. eller kvinne....) Men når det er sagt så vil jeg også si at DU har gått glipp av mye interessant og snedig fordi: Jeg har igjennom disse etthundrede dager nemlig vært litt for fokusert på at: "Jeg må huske å blogge i Dag" -og det til tross for at jeg ikke alltid har hatt hverken noe fornuftig, artig eller viktig jeg egenlig ville si, -og hvis jeg så kom på en rikitg glup bloggeidè, har den fått lov til å bli liggende å spare seg -helt til neste dag og derved tapte den slag og havnet rett i glemmeboka mi. Så heretter skal jeg kun blogge akkurat når jeg vil uten en eneste tanke for eller i mot om jeg har blogget før i dag eller i går eller at jeg må Spare et innlegg til neste Dag!

Ha en Fin Fredag og God Helg... -sånn i tilfelle... 
og Forresten: Det blir "innekaffe" i dag...

Kommentarer