Skal -Skal ikke - Skal....

Elsker - Elsker Ikke ...

Skal - Skal Ikke ..
SKAL 
??? !!!


Ha ha ha - Hva Da ???


Forleden Dag etter å Ha klippet og sydd og gjort om på
og personifisert en smule, til tross for et i utgangspunktet 
aldeles ypperlig symønster som ble bestillt hos fagert.se 
Fantastisk Rask og God service og levering må jeg si 
og usedvanlig mye lekkert å velge i, bare passe på å
holde seg under tollfrikvoten så er det jo også rimelig...

Hå Hå Hå 
FotoModell for en Kveld
med bilder av meg selv ...
knipset i en fei rett og slett på impuls
uten tanke på å ta seg lekker ut
-glemte helt at jeg kanskje burde 
eller kunne ha ikledd meg et nylig
usminket med treningstights, 
ustelt hår og slitte husmorsko
ho ho ho -fy det var nesten moro !!!

Kjolen ble fin den og tøff og kul
men en smule for Trang
så da sa det Pang og så 
tenkte jeg på at kanskje
det fantes noen som ville kjøpe den??? 


så nå ligger jeg der da sammen med alle kaffekoppene i sær
og hvis du vil følge meg der du hjertelig velkommen er og værsågod
du får iallefall servert en kaffekopp eller to nesten hver eneste dag

og foressten no har jeg funnet ut at jeg tror
at jeg faktisk skal ha kjolen selv
og muligens syr jeg enda en i kveld

Ha Ha Ha  
ha- en strålende -møkka regn- og vindfull -ti-graders mandag!!!!


P.S. Det er i det minste Mygg- og Knott-Fritt !!

Kommentarer