Hundredagersprosjektet går så det Suser

Ser ut som hundredagersprosjektet går så det suser, -mange nye har hengt seg på, og det er så moro så, og Kjempeartig å se, hva andre driver med, dessuten får man seg noen småharde puff, slik at man kommer seg ut. I dag morges for eksempel hadde jeg tenkt som normalt, på sådan en dag, og sette meg inn i automobilen min, for å la den bringe meg behagelig og direkte til arbeidet hen. Men så hadde det seg slik at jeg som snarest  innom instagrammen min var og jammen gitt, bare en pittelitt titt en riktig snartur, i forbindelse med, at jeg instagrammer den sedvanlige, #dagenskaffekopp, :-) 

(-: for det var iallefall et smiletegn!!! -eller to -etterfulgt av utropstegn -ho ho..) NO GIKK DET JAMMEN GODT KAN DU TRO! mulig parantes slutt.
-slik at alle som ikke har stått opp, kan få seg en høvelig kaffeskvett, -for da blir de så glad og dagen så fryktelig bra. -skal det ikke være komma nå? Ja Ja, vi fortsetter bare, så får du henge på så lenge du klarer:
Og Bare gjett Hva jeg fikk se?...
-Jo da hadde det seg slik at en av dem jeg for moro driver og småkonkurrerer med dro på seg skoa og GIKK, hun gikk til til jobben sin og vet du hva, som skjedde da?
Jo hun kom innpå og ledet an med flere økter enn meg, og det går jo ikke an!

Men plutselig fikk jeg en lys idè, Jeg kunne jo Bare Sykle, -til jobben i dag, Ha Ha, og det har jeg virkelig bare Godt Av! Og dermed er jeg nå oppe i 17 økter på 13 dager og det kommer virkelig godt med, ettersom jeg utmerket godt vet, at det fremover kommer mange mange lange dager, der det kul umulig er å klare Å gjøre ei eneste Hundredagersøkt! SÅ DET!
#100dagersprosjektet 17/100
Forresten tror jeg jammen jeg ble litt satt ut her forleden, var nok i en voldsom seiersrus (skjønner ikke hvordan det kunne skje) ettersom jeg rett og slett glemte å dokumentere økt elleve og tolv og heiv meg rett på den trettende, -he he... vel vel, her får du dem, pluss de siste som er imellom, den, jeg gjorde i dag. Og DU ønskes herved en riktig strålende herlig dag, uansett i hvilken økt du nå var......  blabla...
#100dagersprosjektet 11/100
#100dagersprosjektet 12/100
#100dagersprosjektet 14/100
#100dagersprosjektet 15/100
#100dagersprosjektet 16
Og Du?, ! -hvis du er en av dem som har sett meg pingle nedoverbakke, skal jeg ærlig innrømme at jeg skjems litt, men det er så dumt fordi, jeg må bare langsomt trene meg opp, etter at tryneangsten satte en stopp for den nesten litt småfine nedoverkjøringa mi, som jeg såvidt hadde fått teken på Veldig synd at det gikk slik det er rett og slett no dritt, -akkurat da jeg hadde lært meg bremsekunsten såvidt, tryna jeg to ganger på rad, og nå er jeg rett og slett livredd blitt. Men bare vent! 

en vakker dag.....
gir meg ikke så lett
ler litt både først og sist

og tenke ut et svar til den kar som spurte meg om hva slag smurning jeg har...
ha ha ha..

Kommentarer