SkyggeFotoKunst og NeglePuss og Stuss

Følgende SkyggeFotoKunstverk er i dag overlevert den herlige bloggeren Frodith for hennes nye Kunstutstilling, med siste frist for innlevering, -skynder du deg nå så rekker du det du og.. bare du har litt sol så du får tatt og knipset og fanget en skygge et sted.... Hmmm.....
Men Hva skal Kunstverket hete mon tro??
Alle Kunstverk med Respekt for seg selv, heter jo noe, som forteller eller understreker betydningen av, hva som egentlig er tanken bak... Hmmm... tenke-tenke-tenke Det hele kom litt brått på, Så, Hva skjer Nå?
......................................................................
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
............................
tenketenke hardt så det knaker
-YesYesYes; nå har jeg det, sjekk bare her hva det ble:


SKYGGEVANDRING
Skyggevandring by @edelirosa

Så over til en helt annen sak, Nemlig mitt faste førløpsritaul, Imorgen løper vi nemmmelig (-med 3m-er) for aller første gang den aller første Sørlimil(a), 5 eller 10 kilometer, konkurranse, mosjon eller trim, Ja her er det bare å hive seg med på det en selv vil, Kjempebra ! tiltak som kan bidra til og gi et passelig hardt spark bak.

Målet mitt er å forsøke å streve meg igjennom ei mil på under timen...
Ha Ha... tro om jeg greier det da???
Se, det er det store hundrekronersspørsmålet!!! Mulig det holder hardt, men man må jo sette seg mål, så man kan strekke seg litt. Og drite og dra i Janteloven Ha ha -og alle som mener og tror at du ikke skal tro at du er noe Ha ha- det er de som kan drite og dra...

Første skritt på veien er selve grunningen: 
Veldig viktig at grunnarbeidet er skikkelig gjort!


klippe-file pusse-base-tørke-deretter er det bare å velge farge
Sørlimila får Regnbuefarger Værsågod:


Måtte de bringe oss Lykke og Hell
og DEG ei Rikitg GODHELG:-)

Kommentarer

frodith sa…
Hei hei :-) Nå prøver jeg igjen :-) Jeg prøvde meg faktisk med to kommentarer, fordi jeg skjønte den første ikke gidkk kanskje.. Jeg er en ivrig kommenterer :-D så håper jeg får det til hvis du setter på filteret igjen ;-) Ville takke tuuuusen ganger for kjempehyggelig innlegg med reklame for konkurransen min :-) Det var kjempekoselig av deg :-) Her kommer du svevende gjennom lufta, og leverer både bilder og et herlig innlegg :-) Ja, i morgen sparker det løs fra tidlig morgen, du må komme å stemme du også :-) ELlers ser jeg vi har litt like interesser: litt håndarbeid, litt foto og litt lekenhet <3 Har lyst til å komme tilbake hit, skulle ønske du dukket opp på feeden min... Men sånn er det jo ikke på blogg.no, så jeg får bevege meg UT av "blokka" og besøke deg her i nabo-blokka ;-) Kule neglelakker. Jeg sverger til turkis nå om dagen, på tærne :-)
lirosa sa…
TUUUSen Takk Kjære Frodith, -nå skal jeg skynde meg å se om rekker utstillingen din, -før dørene stenges og lysene slukkes....