høst ja....

Det er Definitivt Høst, med elgjaktstart og dagens kaffekopp 
etter endt frostnatt og dags for potetopptak, slik det var fra
gammelt av, når kara dro på elgjakt skulle unger og kjerringer
ta opp poteten, på gårdene før i tida Og Ja jeg gleder meg for 
det er så hyggelig og artig å stå der i åkeren å hakke opp den 
ene poteten etter den andre, spesielt når avlinga er god, og det 
er den så definitivt i år, kom igjen, så tar vi oss enda en kaffetår..
ellers er der at melde følgende loggføring av hundredagersprosjektet

Lørdag er Rulleskidag, det har du vel lært og sist lørdag var
Mulignes Sesongens Siste Rulleskitur, -det er nemlig ikke direkte 
rulleskiføre når frosten legger seg ned på asfalten, det kan være farlig 
det, men se nå er jeg blitt tipset om elghufs, så mulig vi må forsøke 
det, -he he.. -du får bare følge med å se, om jeg greier det..
#100dagersprosjektet 67/100 og 68/100

#100dagersprosjektet 69/100
#100dagersprosjektet 70/100
#100dagersprosjektet 71/100
Måtte jo bare i Finværet i Går Sykle en tur Rundt Sjø`n for å hilse på Godeste Trollfar før vinterstormen setter inn, Han var sånn i godlune i går, og lykkelig over å få seg en kaffetår, og som du forstår, ba han meg hilse så meget til alle mine trofaste leser(e)... Herved er hilsningen overbrakt for nå tror jeg kanskje at vi ikke sees igjen før til våren, så takk for i dag. 
Hjertelig Hilsen Trollfar!

Kommentarer