skole-100dager-strikk

Nye Stortangen Skole fra Åpningsdagen
Slang på et par 100dagersøkter til i går. Måtte nemlig gå en tur hunden, før foreldremøte på nye flotte skola vår og i den deilige varme nesten sommerlige høstkvelden greide jeg ikke annet enn å la bilen stå, for å sykle på, de ytterst få, kilometrene til selve skolebygningen. Det er oss nemlig selv midtsommers ikke alle kvelder forunt å få sånn deilig temperatur, så da MÅ man bare passe på å være ute så mye som Råd, -er !!
#100dagersprosjektet 48/100 og 49/100
Ellers er det nå Strikketid kan du forstå Så da spørs det om jeg MÅ legge løpeskoa på hylla for vinteren, det er iallefall oppfordringen fra nogle Facebookvenner, som begynnte å lure på om ikke løpetida mi snart var ferdig nå?? HÅ hÅ !! Så da sier jeg OKÅ! -men vent nå bare litt til jeg får kommet meg etter morgendagens ritt,  ja ja -løp da-ha ha -der målet er å komme seg igjennom, samle erfaring og ha en fin og artig tur, og aller helst komme i mål med et ørlite smil på lur!!

GOD HELG ØNSKES med et uferdig stående DortheGlimt!!
Stående uferdig Dorthegenser a`la edelirosa

Kommentarer

frodith sa…
Det skal vel bli en aldeles herlig genser kan jeg tenke meg :-) Skjønner det er skappel-kombi-lirosa?? :-D Var du på foreldremøte som lærer eller forelder? Veldig kule bukser du var ute og syklet i forresten ;-) Ha en herlig søndagskveld :-) Klem <3
lirosa sa…
Ha ha , ja kjære frodith, buksene er tøffere en toget og jeg arbeider nok ikke i skolen så når jeg møter opp der er det stort sett som forelder.
Ønsker deg ei fortreffelig uke:-)