i MÅÅÅÅÅLLLL !!!!

Hipp Hurra Jeg klarte det, både å gjennomføre og fullføre 100 økter på 100 dager, ja faktisk har jeg nå noen bonusdager til overs, ettersom første økt startet første august, HERLIG er det Hipp Hurra og vet du hva? den hundrede økta besto av??? Det var nemlig sesongens store løpedrøm: å springe rundt hele Laksjø`n. Oh Yes -jeg vet det er langt, men fy så artig det er å ha gjort det: nesten tre mil faktisk og beina holdt hele veien rundt, sjøl om jeg ærlig og glatt skal innrømme at det var ganske så tungt på slutten.
#100dagersprosjektet 100/100

Ellers ser det nå ut til at Planken min går Føyken, rett og slett bare nedover 
hva tid angår, men skitt au, det er jo enda et par dager igjen, før siste 
maxplanke, så da får vi sjå da hvor lenge jeg orker å stå. 
Hører du ikke mer om den er det nok ikke noe mer å skryte av, -ha ha....
#100dagersprosjektet 99/100
Hundredagersprosjektet mitt er i allefall Over, så nå 
kan det hende du får noe annet å lese om framover.
#100dagersprosjektet 98/100

Ha ei deilig og flott oktoberuke
Her er det en logistikk uten like som skal forsøkes å få til å stemme og klaffe 
og gå i hop med fare for å synke ned i sofaen som en utslitt vaskeklut.... 

.....men først tar vi oss en ørliten kaffekopp.....

Kommentarer