#løpemat -tror jeg!

#løpemat
hos Runners World Norge
Havregrøt med Blåbær

instagram selvfølgelig, som nesten har overtatt for hele bloggingen min, og mange andre sin, -tror jeg! Men no skal det skjerpes her; -tror jeg!  -og jeg ble ved en tilfeldighet gjort oppmerksom på dette magasinet verstingbladet for springere, -tror jeg! Ha Ha Springere; -høres ut som en hest; i alle fall i sjakkverdenen, he he, -tror jeg! -for det; sjakk altså, er vel nå så og si, for ikke å si mer hot enn springing, -tror jeg!
Havrekjeks med smør og Ost samt frukt og bær og tran...
KOM TIL SAKEN! -oppdaget tilfeldigvis altså Runners World Norge i en Narvesenkiosk på en togstasjon der jeg satt og ventet på et tog og da jeg bladde deri oppdaget jeg jo også at selveste @edelirosa var nevnt, hi hi, -ja ja ok da det var i en bisetning, i forbindelse med en stor reportasje om Vibeke som satte igang hele hundredagersprosjektet som ganske mange av oss etterhvert har vært igjennom eller deltagende i. Så viste det seg der at navnet mitt kom på trykk fordi jeg hadde likt et av bildene hennes på instagram hi hi.

Sjekk her da dere:
-er ikke mye som skal til for å glede et halvgammelt kjerringskinn altså... For som jeg sier: det gjelder å glede seg over de små ting for plutselig så er det hele over, -tror jeg!
Grovbrød med Majones, Laks og Agurk
Men nå er det altså #løpemat som gjelder, på instagram at tagge sine bilder med, for da kan man vinne seg et par sokker eller noe, men det er jo ikke så viktig, det viktige er jo selvfølgelig at edelirosa nok engang kanskje vil bli nevnt i springerbladet Runners World Norge

-tror jeg?
Grovbrød med Egg og Bacon
Det er nemmmelig (med mange m-er) både sant og visst, riktignok en smule ironisk, men dog, med mye sannhet i, fordi jeg ved det oppdaget at det som jeg trodde var et verstingblad forbeholdt superspringere på topp- og elite-nivå, og slett ikke slike trimkjerringer som meg på det man må kunne kalle mosjonsnivå, faktisk har noe å gi, masse herlig inspirasjon, nettopp slike mosjonister som meg, og nå tror du kanskje jeg er sponset eller noe, ettersom jeg reklamerer slik for dette, men det er jeg slett ikke, jeg reklamerer bare for meg selv; -he he -tror jeg!
Yoghurt med Rosiner, Hveteflak og Banan
For det er jo det vi gjør
Hele tiden, ikke sant??
Det handler om å bli sett
og hørt få bekreftelse på

At man er noe verdt
i dette samfunnet
-tror jeg!

Matpakke Grovbrød med Ost og Paprika
Sosiale Medier på Godt og Vondt.
-tenke litt på det, -tror jeg!

Kommentarer