fra fulldempede løpesko til skyhøye hæler

sko er og blir en stor fasinasjon, og kan man lære seg å løpe langt på fulldempede løpesko slik at føttene etterpå er så gulla god, eller ja, alt med måte og forbehold da, så er det faktisk nesten en like stor kunst, om ikke større, å kunne balansere, tilsynelatende uanfektet på skyhøye hæler, hva som gjør at vi har en dragning mot disse, gudene må vite, på ett eller annet tidspunkt bestemte jeg meg for, jeg som alltid har vandret rundt i de flateste sko som finns, at denne kunsten skulle jeg lære, og gradvis gjennom flere år har høyden på hælene vokst i takt med hvor langt jeg har vært i stand til å løpe, og jeg elsker å ta dem på slik at jeg kan ruve litt i høyden, får så god utsikt veit du og så kan jeg se ned, på mannen min, he he.. det er artig det, litt kult på en måte, så kan man si hva man vil om jåleri og kvinneting, så lenge vi har humor med, og ikke tar oss selv så høytidelig, forbeholder jeg meg retten til å vakle rundt, som ei høne, på så høye hæler jeg bare vil....
-om enn ikke så lenge ad gangen....
runners legs in high heels.....

Kommentarer