100på100; -i BOKS! -og 1000TaKK alle:-)

-sitter og tygger på matpakka mi, mens jeg funderer på hva jeg skal skriv..
Blogginnlegg nummer hundre på den hundrede dagen i utmaningen: #BLOGG100 er i boks for min del, for tredje gang, -faktisk!
Utrolig nok, i ei ekstremt tung og vanskelig tid, var det vel nesten på grensen til direkte uforsvarlig, -tanken min har vært å holde fokus på og gjennomføre noe hverdagslig, muligens overkommelig, som tok såpass med tid at jeg kanskje kunne greie å komme meg en smule ovenpå i løpet av de hundre dagene det varte.

Dessuten har jeg jo mye på hjertet må vite. Drivkraften er å bidra til at verden kanskje kan bli, et litt bedre sted, -for noen... derfor har de tilbakemeldinger som er meg gitt, uvurderlig verdi.

Kunsten har tidvis vært å skille på det private og det "profesjonelle" -om jeg skal tore å ta et slikt ord i min munn. Hårfin balansegang, enkelte dager, muligens også noe på grensen over, på feil eller riktig side, alt ettersom hva man legger deri, men det får stå, #blogg100 er over nå, men jeg har ikke tenkt å slutte å skrive, om enn med nogle begrensninger i hyppighet må vite!

Du skal fremdeles få oppdateringer på min løpefront, samt meninger om viktige og ikke minst uvesentlige saker. Alt ettersom hva meg behager.

Jeg avslutter herved med å si: 1000HJERTELIG TAKK til ALLE dere som har stått meg bi, så langt, med hyggelige, omsorgsfulle tilbakemeldinger, spesiellt i de sosiale medier: FaceBoook, Twitter og Instagram. Alle tilbakemeldinger tar jeg med meg og må bare beklage at jeg ikke greier å svare riktig alle. For daglig dose edelirosa anbefales instagram, -der pleier jeg som minimum å servere kaffe i det minste, det hender sågar det drypper noen gullkorn, så veit du det, om du er interessert.

Fineste tirsdagen Ønskes dere Alle:-)

Kommentarer