Skjørteløpet v10k 2015

det enkle er det beste, et virtuelt lavterskelløp
er denne helga gjennomført,  med mye løpeglede
rundtomkring i dette land, og sågar noen i utland
-tror jeg, uten at jeg skal være altfor påståelig
men alt dette kan du sjekke ut selv, for å være sikker på
at ikke helga bare skulle flyge fra meg uten at jeg rakk
å løpe den mila som krevdes for å motta medalje i det
#SKJØRTELØPETV10K UNNALØPT!
historiske SKJØRTELØPET, jeg allerede har skrevet et
par innlegg om her... og her,,,, , fant jeg på at jeg i går
bare kunne slenge på noen ekstra kilometer, da jeg i 
forbindelse med at bilen min skulle parkeres ett sted, 
sånn omtrentlig en og en halv kilometer fra hjemme..

så var det bare å løpe da, måtte bare passe på å
dokumentere den mila i en eller annen gps
slik at jeg er sikker på å få medaljen min

for medalje er virkelig gulrota her
ALTSÅ
 bare vent til dere får se den, alle dere som
ikke løp i år, så regner jeg med at dere får
fristelse nok til å melde dere på neste år!

Kommentarer