-takke meg til innendørsløping...

Etter å ha skummet gjennom diverse strabasiøse facebookinlegg om hasardiøse utendørsløp som er gjennomført av hardbarkede ultravenner, tar jeg gladelig til takke med langt mer komfortabel innendørsløping. Oppdaget nemlig sånn helt plutselig at jeg var kommet på etterskudd med oppdatering av mølleinspirasjon i bloggen min. Ultraedels Mølleøkt Nummer 4: 
Serveres herved: Værsågod og Velbekomme!

Løp Fint Løp Godt
Løp Rolig Løp Fort
Løp med Hjertet & Lytt til din kropp

but:
NEVER GIVE UP!!!!

10-15 min. oppvarming

5 x 500 m- drag
200 m gå/jogg mellom draga

10 min. nedjogg

Prøv å løp intervallene så jevnt som mulig, du skal ikke kjøre tøffere enn at du kjenner at du kunne ha greid å gjennomføre enda en femhundrings hvis du hadde måttet. 
Sørg for god og nok restitusjon etter økta. 
LYKKE TIL:-)



Kommentarer