-kommer det ikke et matinnlegg snart???

Ha Ha;- t J a !!

- skal det virkelig ikke komme et matinnlegg snart?
jeg innrømmer glatt at fokuset er en smule enspora for tida, men det er egentlig bare herlig skal jeg si deg, for det gjør livet litt bedre å leve når man er kommet i bevegelse og det å sette seg hårete konkrete mål får man nesten litt kick av innimellom alle nedturer, slit og ork og sorger og skuffelser og møkk og dritt som livet ellers kan være oppfylt av. MEN OK da, her kommer det: (kolon-hehe-er jo en sjokkrosablogg-he he)
HA HA HA -matinnlegget må jo stå i stil med resten da
-der meine æ du fikk!!!

men seriøst sagt så er mine heimlaga havrekjeks fantastisk bra mat
både med og uten godt smør og ost og hva man ellers måtte behage

og den kan man jo justere litt hva sukkermengde og mjøltyper angår om man vil ha litt variasjon, MEN: jeg fraråder på sterkeste å tukle med smøret og havregrynet !!! Mitt favoritthavregryn er uten tvil svenske Ica ECOgryn.
og heilnorsk meierismør fra Tine, så veit dåkk det og slik bli kjeksa knakende god og bra og litt sukker må man ha hvis bakinga og steikinga ska fungera. JA og så va det den kule muskelmainnforma da, den har jeg funnet og kjøp på eBay, så veit du det hvis du ble litt inspirert og kunne tenke deg å kjevle ut en egen muskelmann helt til deg selv. 

Ellers Ønskes en brukbar onsdagskveld!

Kommentarer