tommel ned for møkk og mens...

Tommel opp og tommel ned for møkk og mens... og drit og dra.. og Unnskyld meg... at jeg faktisk sier det som jeg har tenkt å si nå, men her kommer det:

Du har vel fått med deg at jeg har løpetid og samtidig forsøker å samle meg ei og anna skimil og at jeg i den forbindelse har glede av, sammen med maken min, å melde meg og oss på, og delta i, et og annet løp og et par skirenn, noe som i seg selv er skikkelig skummelt, ettersom jeg aldri har gjort det før, i fjor, da vi ble utfordret til å springe og gjennomføre en hel halvmarathon, som forøvrig skal skje i løpet av en drøy måned, og som jeg i fjor på denne tid, knapt turde håpe på eller tro at jeg kunne greie. Nå veit jeg at jeg greier å gjennomføre, bare jeg får lov til å springe sakte nok, uten stopp, for det er nemlig et problem som jeg ikke fatter og begriper at ikke kvinner snakker og klager høyt om. HVA i alle dager gjør dere kvinner og menn, -for den saks skyld, -hvis dere må gjøre deres fornødne under en løpekonkurranse eller et skirenn????

Løper man i skogen kan man jo alltids finne seg ei høvelig gran eller et annet passende skjul og dekke til med mose og gress og snø helst under ei rot, men hva om det oppstår akutte situasjoner mens man løper rundt i boligfelt og på lekeplasser? Det er vel ikke akkurat god folkeskikk å plinge på ei vilkårlig dør, "-hallo er det mulig å få låne toalettet her??? " 
-og gjerne skulle jeg hatt et par bind?

For hva gjør dere egentlig i Perioder der menstruasjonsblodet fosser ukontrollert ut???
Hvordan i svarte granskauen løser dere dette??
Det finnes vel grenser på hvor mange tamponger man kan stappe inn i tillegg til en haug med damebind???
eller trener dere så hardt at alt slikt er ikke-eksisterende i ditt liv??
Bæsj og Mensblod er virkelig noe av det ekleste og flaueste som finns, og jeg nekter å tro at jeg er helt alene som dame i denne verden i å oppleve voldsom ukontrollert mens eller en mage som vil vrenge seg og det klaffer slik at slusene åpner seg som verst akkurat når det passer minst??? Det er noe skitt og et herk samtidig som det er den naturligste greia i verden her...

Jeg Lurer meg både grønn og brun og svart og rød ogblå På hva dere egentlig gjør, og Venter spent på om noen tør, å gi et skikkelig bra og ærlig Svar????

Ha ellers en Flotters LØRDAG!
(veit jeg er en fersking, det er derfor jeg spør)

Kommentarer

Tovepia sa…
Må jo bare flir:))..nå sliter jeg ikke med noe av dette...må heller si jeg lider av det motsatte; så jeg kunne sikkert vært den perfekte maratonløper:O))
Du får google mens og møkk og se hva du finner:-))