hjæælp....

hjææælp --- ser det ut som -aldeles forskremt, der jeg forsøker å finne godformen blant bjønn og slikt, møtte faktisk ikke annet enn en skarve harepus i dag da, og ham rakk jeg ikke fotografere engang, tenk om man kunne hoppet så lett avsted, tenkte jeg, der jeg slet, med tungpusthet 
ja ja
trenger jo ikke pynte på fasaden heller da
skal nemlig forsøke å psyke meg opp til å
løpe halvmara i morgen, Saldilten 2015
som jeg trodde jeg hadde enda et par uker
å psyke meg til, men men ... Saldilten er
faktisk ganske artig å løpe, skikkelig kupert
på grusveg i vakkert nydelig landskap, så da
gjelder det å fokusere riktig og ikke la seg
distrahere av bagateller som munnsår, øreverk,
beinstrekk, allergier, persehåp og slikt, langtur 
skal jeg uansett ha i løpet av denne pinsehelgen, 
og så treffer man jo på trivelige folk i samme 
slengen, så gjelder det bare å huske 
på at alt sitter i hodet og at det 
faktisk ikke er noe forbud mot å gå

Kommentarer