Maurkverk via Sosiale Medier

Fikk Meg i Går et Skikkelig Kjerringråd
Enkelt Billig og Effektivt
og Miljøvennlig ikke minst


Tusen Takk til Dere som svarte Raskt
da jeg Twitret ut min Frustrasjon
om maur som har invadert
drivhuset vårt
Kjappe Tilbakemeldinger
både på "Face" og "Twitt"

Ser jammen ut til å fungere Gitt


Det man må Vurdere er
om maurene virkelig til skade er
Hvis så Tilfelle er 
kan man blande "SÅ HÄR" :

3 deler Bakepulver
1 del Vaniljesukker

strø det så pent utover
og "POFF" så er maurene Vekk!!!

I spinnvill iver etter å komme igang
Selv om jeg nesten følte meg litt slem
leste jeg rådet feil og
blandet helt stikk motsatt

Nå regner jeg med at 
maurene mine i natt 
har kost seg
noe aldeles fortreffelig
og bare hevet seg pittelitt 

I ettermiddag skal jeg se
om vi får gjort noe med det
og blandet riktig hehe..

Så er det kanskje et ørlite Håp
om at nye agurker uten skrukkete tupp
utpå Sensommeren kanskje kan Dukke Opp

(må bare se å få sådd dem først)


Kommentarer