I dag smeller det !

Pang !
PaNg !!
PANG !!!


det er klart for årets elgjakt
merkelig at det alltid uansett
skal klaffe med været når jakta starter
her har vi gått og frosset og trosset oss
gjennom sommer og høst med kaldt grått og vått


og nå vips vaps trille trylle
nydelig vakkert sol og fint
hva er det som gjør at
elgjegerne fortjener dette

PANG nå smeller det


men bare stikk dere
jeg skal jaggu lure meg ned i godstolen i kveld
med et pledd og et strikketøy og denne....
fullstendig fanget av femti nyanser av grått
skjønner nå kun etter noen få
sider at det ikke akkuart er et nobelverk
snarere et fanget herk av en triologi
som bærer tittelen sin fullstendig med rette

så da er det ikke sikkert man får strikket på ei stund
med mindre jeg greier å øve og lære meg opp
 på å strikke samtidig som jeg leser og konverserer..

det er kvinnen sin det
multitasking
heter det visst

Begynte å Smuglese en Smule i går kveld og nå greier jeg egentlig ikke å legge den fra meg før den er slutt
salutt så kan de da bare ha det så godt de bare vil og sett deg på lista mi hvis du vil låne den når jeg er ferdig
det tar nok ikke mange dagene før nestemann på leselista får den overbrakt også ei elgenke resten kan du bare tenke...
ha en ypperlig deilig jaktdag
hva du nå enn måtte finne på
å jakte etter..

PANG !!!
der smalt det visst 

Kommentarer

mimouna sa…
Fantastiske farger på de bildene!Høsten kan jammen være vakker.

Vet ikke helt om jeg skal ønske jegerne eller elgen lykke til jeg. ;)

Ha en flott helg uansett.