Når man ikke har noe å blogge om

Når man ikke har noe å blogge om, eller ikke orker eller vil, rett og slett fordi man ikke riktig vet hva i allverden man skal skrible ned. Kan man da ikke bare la hele bloggen være helt i fred? Jo, normalt ville jeg ha gjort akkurat det, men ikke nå når jeg er med på #blogg100, og uhøytidelig har forpliktet meg til å skirive et innlegg hver eneste dag helt til antallet har nådd 100!

Det enkleste er selvfølgelig å skrive noen ord om noe man har gjort, de siste timer, men selv det er ikke alltid man er så motivert for å dele. I tillegg lurer jeg på hvor interessant det egentlig er å lese om skituren min i dag der jeg stokk stiv etter sparkturen i går, ærlig må innrømme at jeg slet. Det vil si: jeg slet ikke så veldig hardt akkurat, ettersom jeg ikke har så stor fart akkurat, men fløt ikke heller direkte fint, og var sjeleglad det ikke var mer enn toppen et par mennesker å se, spesiellt i motbakkene. Men ikke nok med det; pysete som jeg er når det går bratt og langt ned, med nye ski og veldig god gli, er jo heller ikke det noe å skrive om akkurat. Ei heller stoppet jeg opp en eneste gang for å fotografere! Og har derfor ingen bilder å dele!

Så kunne jeg selvfølgelig ha blogget litt om maten vi har spist, men i dag var den ganske traurig og trist, ikke noe spennende å servere mine vakre bloggegjester på, med grovbrød til frokost og superenkel middagsmat, som ligner på det jeg har snakket om mange ganger før.

Ikke har jeg strikket noe vakkert og fint, så da kan jeg ikke skrive om det, og brødene mine som hever seg så fint, hvor interessant er nå egentlig det?
Men dem skal du nå i det minste få lov til å se:
Ellers har jeg mange tanker og meninger jeg gjerne vil dele, men skal man formulere seg om slikt må man jo ha tankene i hodet klart og være motivert. Likevel skal jeg dele en link til en lesbar artikkel som du gjerne må lese... Spesiellt hvis du synes dette begynner å bli; -litt langtekkelig! Så kunne jo vi ha drøftet og diskutert litt mer omkring dette... Men så er jeg liksom ikke helt i slag til de store meningsutvekslinger akkurat i dag, så da får vi spare det, til en annen gang....

Været kan man jo alltids skrive litt om ettersom det har vært særdeles vakkert i dag, men det skal jeg jo dokumentere på mandag og da håper jeg også at DU vil være med slik vi gjorde forrige gang; for det er jo alltid litt artig å se hvordan vær folk har rundt omkring. Nå må jeg bare huske og ikke glemme det, så vet jeg iallefall og i det minste hva jeg skal blogge om imorgen da og slipper å gruble noe mer på akkurat det.


Så dagens tips til deg som ikke vet hva du skal blogge om, ramser jeg herved opp og serverer lista sammen med dagens kaffekopp, så har du noe å spekulere på -jeg skal skynde meg å sette brødene mine i ovn, før de hever seg langt utover sin gode form. Takk For I Dag og God Natt !

22 TING DU KAN BLOGGE NÅR 
DU IKKE HAR NOE Å BLOGGE OM
·        Dagens Gjøremål
·        Maten Din
·        Kroppen Din
·        Treningen Din
·         Hobbyen Din
·        Interiøret Ditt
·        Håndarbeidet Ditt
·        Hagen Din
·        Klærne Dine
·        Plantene Dine
·        Været Der Du Er
·        Erfaringer Om Hva Som Helst
·        Politiske Meninger
·        Noe Ungene Dine Har Gjort
·        Noe Ungene Dine Har Sagt
·        Noe Du Har Kjøpt
·        Noe Du Har Vært Med På
·        Noe Du Skal Være Med På
·        Noe Du Gleder Deg Til
·        Noe Du Gleder Deg Over
·        Noe Du Misliker
·        Morsomheter

Benytt deg helst også av vakre skildringer og bilder som gjerne forskjønner inntrykket av tilværelsen og heimen din slik at du fremstår som vellykket, vakker og velfungerende uten å blottstille svakheter og feil som du egentlig ikke vil vedkjenne deg. Husk å respektere andres privatliv og åndsverkloven og ta deg i akt for å bryte personvernet spesielt når det gjelder mindreårige også dine egne unger innbefattet.


(aldri har jeg vel skrevet et så langt blogginnlegg noengang....)

Kommentarer