Skitroll fra Danmark utfordrer oss

Flott og Godt Gjennomført Flyktningerenn  Nordli-Gäddede igjen
For Frihet og Fred med Dagens Kaffekopp smakte særdeles godt 
der Vi riglet oss til i Bakken opp mot Muruhatten For å Heie 
på Dansken vår dyktige venn, som har gjennomført løpet flere år 
på rad og blant sine landsmenn skitrollet kallt. Her kommer han 
så flink og blid, hadde til og med tid til snu seg til: 
og nå har han utfordret maken min og meg  til å løpe 
Lillebælt Halvmarathon neste år og tro det eller ei

men vi har kastet oss på, og sagt OK, så nå bare MÅ 
vi øve og trene oss litt ja faktisk ganske mye, selv om han 
garantert kommer til å slå oss begge, ganske mye gitt 
For når vi kommer ned der er det nemlig dansken som er 
i sitt supre ess og rette element og ikke vi som 
vinters tid heller går litt på ski.... 
(eller koser oss med kakao og appelsin...)

eller kanskje det bare var troll i ord og slikt som skjer
når man først begynner med ett prosjekt så baller det ofte på seg
og nettopp derfor fikk jeg kalde føtter og har allerede i dag 
tatt min aller første løpetur på aldri så lenge om enn den ikke
var lenger enn knappe to små kilometer å regne så nå spekulerer
jeg bare litt på hvor det hele skal ende....

Fin SøndagsKveld til dere Alle:-)

Kommentarer