Cupcakes eller Muffins

Baker du Cupcakes eller Muffins Du?
Det lurer jeg egentlig litt på 
Da vi var små 
Var det nemlig Muffins vi fikk smake på... 
Men NÅ: er det visst nesten bare cupcakes å fÅ
Ja faktisk kan de være både rosa, gule og blå!!

Rene Skjære Sukkerholdige Kunst(ig)Verkene
der kun fantasien kan sette begrensniger for de små
kakeutfoldelsene på moderne kjøkkenbenker

Cupcakes trodde jeg Nemlig opprinnelig Kom fra
Oppskrifta, -utenlandsk selvfølgelig, selv om nogle 
gamle nordiske kakeoppskrifter også er beregnet slik:
at ingrediensene fra gammelt av var målt opp i kopper 
eller Cups Men så ser vi jo nå at Mange mener Navnet 
som forøvrig skjemmer ingen skal komme av formene 
de skjønne småkaker er stekt i eller til og med at 
de ble bakt i ordentlige keramikkopper før de ble
en og en servert, mer eller mindre pyntet og dandert

Med Cupcakesinntoget i de Nordiske Land har jeg sågar spekulert og undret meg på; Når i allverden man spiser dem, i sterk kontrast til trim- eller trenings- og kroppsfikseringsbølgen som herjer vårt ganske land, det kan da umulig være de samme folka som baker og spiser enorme sukkerbomber, som dem som trimmer og trener og er så supersunne at de ikke engang kan unne seg ei ordentlig god gammeldags brødskive med sildesalat!!! For Eksempel. Det er noe her som ikke stemmer, noe som hodet mitt ikke helt forstår, enda så oppegående jeg mener jeg er!!! Uansett om du blir mett Av Cupcakes eller annen Dessert,så smaker det faktisk ganske godt, -en gang i blant: spesiellt disse som herved serveres fra husets egen bakegutt, der han kreativt byttet ut sjokoladen med en kakaosnutt etter at kokesjokoladen definitivt og brått tok slutt!

er ikke muffinsen Mindre GOD!

Ha en Deilig OnsdagsKveld

Kommentarer