Ja vi vil ha, litt lykke hver eneste dag

At det går bedre Betyr ikke at alt er bra, -nødvendigvis. Ryggplager er no`slit og et herk, -rett og slett, så nå Går jeg her da, som ei Gås; -skulle ønske jeg kunne sagt at: jeg beveget meg grasiøst, som ei svane! 
Ha Ha, -det hadde vært fint. Men ryggen får man da i det minste strekt og med rompa godt trukket inn og brystet skutt ut og opp: hei og hopp, spikermatta er min venn, tror DU på den? Det gjorde ikke jeg, men det hjelper faktisk til med å få blodsirkulasjonen i gang og ryggen føles faktisk bedre i dag. Jeg greide til og med å gjøre de sedvanlige ryggløft og har trua Ja på at ryggen atter skal fungere så bra, at det vil være mulig å ta seg en ørliten springtur, -seinere i dag! Ja for jeg tror faktisk ikke at jeg har noe valg. 

Alternativet er å sette seg ned å spise en hel masse sjokolade; -he he...
For du visste vel det, at butikken nå har 5 store sjokoladeplater på lur for hundre kroner, og da gjelder det å fylle opp skapet ikke sant? For det er visselig forsket på at Trening og sjokolade frembringer kroppens lykkehormoner og Lykke vil vi jo ha; iallefall litt av hver eneste Dag.

Ha en BRa TIRSDAG:-) 

Kommentarer

Trening og sjokolade er gode medisiner! :D
Takk for at du kikker innom for å se hva jeg driver med. Driver ikke med stort på den kreative fronten egentlig. Tar med meg strikking i veska, men det tas sjelden opp. Og så har jeg et par broderier som er ferdige men som jeg venter på at kan legges ut på bloggen. Ellers er det snørring og vagging det går i her egentlig. Litt som der hos deg. ;)
God bedring med ryggen din! :)