Laksjøen Rundt

Tenkte bare jeg skulle Servere deg en Liten Kaffekopp med Hjerte 
på Og presentrere min vakre Basilikum som har fått stått ute nå, 
-ja tenk flere netter på rad Har temperaturen vært så Bra At til 
og med den sarte uRt Har turt Å stå Ut`-uten å få frostskade på
Ellers Har jeg Syklet meg gjennom Årets Første
"Laksjøen Rundt" -veldig godt og sunt !!! og trivelig
ikke minst å hilse på den godeste Trollfar Han er nemlig
AllTiD ! -like glad, -rett og slett Fantastisk vil jeg si
 Mulig det er Fordi; -kjerringa hans som nesten kan virke litt lumsk
står og skuler lurt på andre sida av veien, eller kanskje rett og slett
han som meg, elsker godværet vi nå har hatt og det er jo igrunnen
litt merkelig, ettersom andre troll sprekker av sol? -Hmm...

-han er virkelig noe for seg selv den karen, og har du ikke 
sett ham på nært hold anbefaler jeg deg virkelig å ta turen....

Hele Runden er på snaue 3 mil så vet du det, i tilfelle, -du vil planlegge

Kommentarer