Skitt la Bjønn`!!! -vi tar en kaffe...

Skitt la Bjønn`-vi tar en kaffe- eller to...
-slik blir dagen god!!!
Utekaffen er servert Fredag kom Gravmaskin og arbeidskarer hit
Merket opp og gjorde Klart Slik at Utekaffen min i Går kunne stå
og bli servert på nygrus som skal tråkkes ned og bli så fint og fast
et dekke; Ja det var helt nødvendig ser du vel så der fòr feriepeng-
-ene og vel så det: Slik er Livet!! Det er også dette:
Bamsefar som lusker rundt og skiter både hist og her
ikke nødvendigvis og alltid like koselig  med rovdyr som
 kommer oss for nære Vi vet jo at det finnes mange bjørner 
her Og at de ikke redde er for å tråkke folk og fe svært nær

Mange som kvier seg for å ferdes i Skog og Mark og for å være
ærlig la jeg om løpeløypa mi i fjor sommer da det mer eller mindre 
var og ble et dagligdags fenomen å treffe både en og flere bamser 
akkurat der! Denne sesongen har jeg bestemt meg for å "drite i" hele
dette bjørneskremmeri, det spiller nemlig ingen rolle hvor man ferdes
hen Bamsene finnes nemlig overalt min venn, til og med på riksveien!
Så da er det Bare å Snøre Løpeskoa på Og springe eller GÅ
akkurat der man vil Og heller psyke seg på Å tenke som SÅ
-er det meningen at man skal ende sine dager som bamseslakt
kommer han på jakt etter deg uavhengig av hvor du er; Så DeT!!

Herved er det nye Motto Lansert:

Skitt La Bjønn`!!!!

Ha en Fin Utedag:-)

Kommentarer