dagene går og bloggen forsmår men 100dagersprosjektet består...

#100dagersprosjektet 18/100
100dagersprosjektet består, som Du forstår, mens dagene Går og Bloggen forsmår , spesiellt Når: man er så himla opptatt med å Telle alt som telles kan av det som ligne må, på ei eller anna form for fysisk anstrengelse eller i det minste en slags aktivitet, som kan godtas som ei økt i det påbegynnte hundredagersprosjekt!!
#100dagersprosjektet 19/100
Det er faktisk nesten slik at det er et mye mer slit Å dokumentere og tagge og Instagrammere øktene enn å gjøre dem.... he he- nesten det ja!  Men @edelirosa er godt i rute, sjekk bare her hva hun har gjort siden sist: Fantastisk Flinkt Ikke sant??? hi hi hi... men fyttikatta så sprek vi bli, -og har du pittelitt tid, så hiv deg med du og: det er faktisk ganske moro og gøy, med sykle til jobben og ryggløft innimellom noen knebøy. For det er ikke alltid så mye som skal til, før humøret stiger og formen med den.

Ha en flott Tirsdag. -og onsdag og torsdag og... ja for hvem vet når jeg har tid til å blogge neste gang.....

#100dagersprosjektet 20/100
#100dagersprosjektet 21/100
#100dagersprosjektet 22/100
#100dagersprosjektet 23/100 og 24/100
#100dagersprosjektet 25/100
#100dagersprosjektet 26/100
#100dagersprosjektet 27/100
#100dagersprosjektet 28/100

Kommentarer

DA er jeg også med - men vet ikke om jeg får instet hver dag. Håper det er greit med en samle inst hver 3-4 økt :-)
frodith sa…
Du står skikkelig på du :-) Herlig! Det skal bli meg også om en liten stund... hvertfall NOE av den formen, he-he.. Og JADA, jeg er så misunnelig på de skoene at jeg blir helt sjuk... Veldig lyst på sånne jag :-D og mange flere.. Moro å kjøpe joggesko ;-)
Hilde sa…
Som du står på :) Godt gjort! Og slikt må det jo bli god form av.
lirosa sa…
Flott at du også ble med Sidsel;- Kjempeartig når man er flere som kan inspirere hverandre.

Og du godeste frodith må gjerne være misunnelig på mine nye løpesko, det fortjener de nemlig:-) -hi hi Kom igjen å bli med på #hundredagersprosjektet du også og Hilde også.
Man blir utrolig kreativ til å finne på ting .

Ha en aktiv og flott dag dere alle:-)