-fortsettelsen av og på mitt #hundredagersprosjekt

Heisann Deisann, det går så det suser og duser i busker og kratt, Ha ha der fikk jeg meg selv i det minste en småherlig skratt! Skal si Trimpromsjektet Satt, nå er det like før jeg tar av meg min Hatt !!!

#100dagersprosjektet 4/100 Svømming i Laksjøen
Det er #hundredagersprosjektet jeg snakker om, altså  -om noen skulle være i tvil? KOM Å HIV DEG MED DU OG!!! Det er ikke så vanskelig som en skulle tro, det verste er nok nå, å huske og tenke på å dokumentere hver eneste økt. For Øktene her har lavterskel altså, -bare så det er sagt.


#100dagersprosjektet 7/100 Løpetur med pers. rekord Yippie!!!
Det er altså kun du selv som setter malen og trimstandarden. 

Gå eller Sykle til Jobben, 
Noen Situpser her og der, 
Ut på Tur for å plukke Bær,
alt dette er eksempler på, 
hva du kan finne på. 
#100dagersprosjektet 5/100 Styrkeøvelser 15 min.
Målet er å komme seg ut av sofaen, begynne å røre på seg, komme igang med trim og trening, og så lenge man har et positivt og litt uhøytidelig blikk på det hele, må jeg si at det er en vel verdt måte å dele sine treningsøkter og trimidèer på, hva nå enn slags fysisk aktivitet man måtte finne på

#100dagersprosjektet 6/100 Rulleskitur uten Trynings !!!
På Instagram er det en hel haug med folk som driver og backer og pusher og oppmuntrer hverandre med tommel opp og heiarop. Noen har sågar begynt å telle videre til neste Cekel, så som du forstår er  det allslags ulike nivå man driver og trener på, så her er sjansen stor for at både datter og mor lett vil kunne finne et herlig inspirerende fellesskap som kan passe for enhver smak. Og sist men ikke minst at man får det lille ekstra puffet bak, Ja rett og slett til å Komme igang.

Ha en Helsebringende akkurat passe Aktiv og riktig Bra Dag:-)

Kommentarer