HUNDREDAGERSPROSJEKTET 1-2-3

Ikke vet jeg om det var sjokoladen fra i forgår eller heteslag eller rett og slett spontan villfarelse av et ubestemt slag men plutselig var jeg nærmest helt ufrivillig med i #hundredagersprosjektet eller #100dagersprosjektet som vi også gjerne tagger det på instagram.

#100dagersprosjektet 1/100

Prosjektet ble startet så vidt jeg har greid å skjønne å forstå av spreke Vibeke som fikk en idè om å gjennomføre 100 treningsøkter på 100 dager for å få formen opp til topp å gå.... Treningen ble dokumentert og synliggjort via sosiale medier på twitter og instagram under navnet @hundredays og har siden bredt om seg, etter at flere og flere har hivd seg med.

Den Første August ble jeg og flere utfordret av fru Løpeskjørt til å bli med, ettersom hun selv skulle starte, med det, -men klok av skade etter Blogg100 steilet jeg av men slang impulsivt ut at OK jeg hiver meg med hvis dattera mi blir med på det -he he... -skulle jeg vel aldri ha sagt, for akk, dattera sa JA TAkk!!!

#100dagersprosjektet 2/100
Jeg har flere grunner til å avstå: Jeg tror nemlig ikke det er kjempebra å trene hardt hver eneste dag
Jeg vet også at det i løpet av en 100dagersperiode garantert kommer dager da det er kul umulig å gjennomføre noe som helst. 100 dager er faktisk ganske lang tid så vi får nå se hvordan det går, jeg kommer ikke til å presse på mer enn jeg vil, og det som jeg synes er gøy, likevel vet jeg jo godt at jeg også er i stand til å være ganske sta, så har man først sagt A .... Ja Da er det bare å fortsette med hele resten av alfabetet.

Så tar vi det ikke mer høytidelig enn det er, for gøy og moro skal det vær.. dessuten er det nettopp på Instagram et herlig trenings- og trimfellesskap: fryktelig mange trivelige herlige flinke folk der altså....

#100dagersprosjektet 3/100
Hiv deg med du med, og vil du ikke det, så er du likevel velkommen til å følge med, på alle dem som bedriver det: #hundredagersprosjektet

uansett ønskes du herved
ei riktig fin og deilig fantastisk herlig
GOD HELG:-)

Kommentarer