ikke helt ajour, -men dog, kanskje nå

-ha ha- ikke helt ajour, ref. til - loggføringen av trimøkter i det nevnte hundredagersprosjekt. Skjønner at det for enkelte kan bli litt vel mye snakk om dette her for tida,  og er egentlig litt redd og smånervøs for at det skal se ut som: se så flink jeg har vært nu !! For det var ikke meningen, ettersom jeg egentlig ikke er så flink, Ja Ja,- kanskje litt da, iallefall hvis man ikke ser bort ifra dette trimprosjektet: Ha Ha, For der ligger jeg faktisk ganske bra an, og det er virkelig over all forventning, ettersom det var på nippet at jeg torde hive meg med på hundredagersprosjektet, av den enkle grunn, at jeg trodde det kom til å bli altfor tøfft, og rett og slett uoverkommelig. MEN det er det altså ikke, Lavterskeløkter, og overkommelige Hverdagsaktiviteter som man med litt hjernevridning godt kan greie å smette inn i en hektisk hverdag som, vi mer eller mindre alle befinner oss i, unnlot jeg forleden dag å loggføre brødbaking som ei økt, -var jeg ikke flink da??? Ha ha ha..

#100dagersprosjektet 47/100
Men Sykle til Jobben, det kommer med, for det er noe jeg akkurat har greid å begynne med, så det, og selv om jobbveien min er utrolig kort, er jeg faktisk ganske stolt over endelig å ha greid å parkere bilen til fordel for pedaltråkk, det er nemlig noe jeg har tenkt på i alle herrens år... Sykle til Jobben er godt for både miljøet og Hjertet og Starten på Arbeidsdagen. SÅ det anbefales på det aller varmeste!! JA:
Sykle til Jobben er nesten blitt en Hjertesak

Dere som enda henger med
på å lese dette, må altså finne
dere i å bli informert om mine
hundredagersøkter ennå ei tid

men kanskje ikke så uhorvelig lenge
og det er rett og slett fordi jeg snart
runder de femti....

#100dagersprosjektet 46/100
ellers er der også å si at påmelding til SPRING i Trondheim Halvmaraton ble gjort i en fei på en liten impuls nesten før vi rakk å tenke oss om: "JUST DO IT" "RUN FOR FUN" "YES YES YES" og det til tross for at kroppen min ikke er i toppform for tid`n , men hva gjør vel det, Her er det nemlig løpegleden som gjelder og ikke tid eller plassering, for der har jeg altså ikke noe å hente eller stille opp med uansett. Men om jeg kan bidra til å synliggjøre løpeglede og mestringsfølelser på et avdanket husmoderlig plan SÅ GJERNE det !!

Ha en bra Torsdag , -om du kan.... jeg vet at det ikke gjelder alle mann,
likevel ønsker vi fred og glede for alle som kan leve.

Kommentarer