Når Kreativiteten er Stor er Trimgleden God...

#100dagersprosjektet 29/100
 Kreativiteten er Stor når det gjelder å Finne på No`
som man kan godkjenne for seg selv i dette Hundredagersprosjektet
Målet og det jeg Personlig liker Best er å Bevege seg mer som en Hest

-neida -tulla -det rima bar så fint med hest ... ha ha ha ...

5 minutter med tauhopping er faktisk veldig bra
egentlig skulle man jo gjort det hver eneste dag

LAVTERSKEL var det jeg skulle si, det kan det
faktisk også være å prøve seg litt på rulleski
Rulleski er Nemmmelig Kjempeartig !! og veldig bra fordi
du får styrke i rygg og armer, og det er noe vi damer trenger
(BareManIkkeDetterPåAsfaltenAltså,-det er nemlig ikke så kjempeartig)

Det at DU bestemmer selv, hva som skal regnes som ei ØKT
og hele poenget er å få inn litt mer hverdagsaktivitet på den måten
kommer vi, sånn rent generelt til å bli, både blidere, sunnere, gladere,
sprekere, friskere, freshere, sterkere og livet blir rett og slett Herligere
#100dagersprosjektet 32/100
Her har jeg for eksempel kastet meg uti sjøen og svømt noen tak, 
mens det enda var en nogenlunde deilig sommerdag....

(en av ungene fikk i oppdrag å fotografere da, mens mor lå der i vannskorpa og sprella, -og slikt kan det 
jo faktisk også bli noe morsomt utav, -samspill i familieivet hi hi ha ha.. -og ungene føler seg nyttige når de voksne trenger dem til å knipse bilder av seg selv som vi kan legge ut i sosiale medier-he hi..-fryktelig artig)
SKYND DEG DA SÅ JEG KAN GÅ OPP SNART
Ja ja- jeg fikk meg da iallefall ei svømmeøkt.
#100dagersprosjektet 33/100
Er man først i denne Stimen kan man jo også finne på Å løpe seg en 
litt lengre tur enn egentlig planlagt bare fordi det er og gjør så fantastisk 
Godt også fordi man Faktisk sånn rent teknisk og motivasjonsmessig sett
egentlig driver å trener opp kroppen sin til å tåle å løpe en halvmaraton.... 
og hadde jeg bare tenkt så langt hadde jeg nok dyttet inn 170 meter 
til her på denne økta ha ha ha... -men neste gang... DA !!!
#100dagersprosjektet 34/100
Ellers kan man jo alltids legge inn et og annet fem-minutt 
med styrkeøvelser for mage, rompe og rygg...
og etterpå unne seg en deilig kaffekopp... kjempeflott, .... 
gjerne på oppned, bare for å synliggjøre den kreative trimimpuls... 
for det vil jeg bare ha sagt: At Slik Blir Dagen God !!!!
#100dagersprosjektet 35/100
#100dagersprosjektet 42/100
#100dagersprosjektet 44/100

Resten Får Tale for Seg: men har DU lyst til å Bli med på
  #hundredagersprosjektet så er Du hjertelig velkommen 
til å henge deg med på hele det herlige instagramfølget....    

PHU, -nå tror jeg nesten at jeg var ajour...

#100dagersprosjektet 37/100
#100dagersprosjektet 39/100
#100dagersprosjektet 41/100
#100dagersprosjektet 43/100

Kommentarer