Phu, -der kom jeg visst innpå....

Har sagt det før og sier det igjen; det er nesten mer tiltak å loggføre hundredagersøktene enn å gjøre dem...
Men PHU,- der kom jeg visst innpå igjen. LØRDAG er RULLESKIDAG, -så vet du det! Synes nesten det er litt artig ordtak akkurat det, selv om det egentlig er litt tilfeldig at mine rulleskiturer stort sett har havnet på lørdager etter jobb, og mat og sånt, Så tar man seg en liten skitur og så er det helg liksom:-)
#100dagersprosjektet 61/100

Ellers er det jo tid for Potetopptaking, og det synes jeg kvalifiserer meget godt som hundredagersøkter. Øktenes lengde varierer ettersom hvor hustri det er å stå i åkeren og hvor god tid man faktisk har til å stå der, men uansett potetopptaking er artig, spesiellt hvis man har rygg til det, og her skal jeg bare fortelle at 10-20 ryggløft i snitt pr dag er nok; det fikk jeg nemlig bevist her for noen år siden, da jeg det ene året var aldeles maroder og ødelagt etter en halv dag i åkeren, året etter gikk alt fantastisk fint; -så der ser du hvor lite som egentlig skal til


Men i Går altså; I GÅR tok jeg Kaka; Sjekk bare her, så artig det er, klamra meg fast til spjetten for ikke å blåse ned, etter at jeg først hadde klatra opp, Galskap egentlig, men de gærne har det jo fantastisk godt så da er det bare å heise flagget til topps. Plutselig skvatt det opp en rypeflokk på cirka tyve hvite, ja -de var iallefall mest hvite, Slike syn får man ikke når man løper i byn...... 
#100dagersprosjektet 63/100
Ukas desidert Tyngste Hundredagersøkt var nok torsdagens forsøk på en aldri så snedig løpetur, sååå treig og sååå seig og så toooong er det lenge lenge siden... men kroppen trengte den nok for å slippe den nevnte halvmaratonen ut av seg....
#100dagersprosjektet 60/100
-men når dagene er slik: -er det ren og skjær fryd å hakke poteter og bare være ute, nesten uten klær til og med, skikkelig fantastisk sommer, sent i september...

#100dagersprosjektet 56/100
#100dagersprosjektet 55/100
#hundredagersprosjektet 57/100
Ellers vil jeg si at jeg har vært ganske flink til å sykle til jobben nesten hver eneste dag, i tillegg til noen skarve styrkeøvelser av ymse slag, så herved er det dokumentert, at jeg fremdeles henger godt med, i dette hundredagersprosjektet, -og nå begynner jeg faktisk også å se, -enden på dette; he he he he...
#100dagersprosjektet 58/100
#100dagersprosjektet 59/100

Kommentarer