Sykle til Jobben

Å Sykle til Jobben er Vel og Bra Selv når jobben bare er en snau kilometer unna, tenker jeg som så AT: alle monner drar. Og spesiellt når og ettersom det er så kort, går det jo faktisk nesten minst like fort; -Å sykle til jobben som Å, Kjøre bil, kan du Forstå! Derfor skal Hundredagersprosjektet herved Få litt ekstra Ros ettersom det i Seg Selv Har fått meg til Å parkere Bilen, iallefall noen dager per uke. Og enn så lenge er Sykkelen veldig OK å bruke:-) Herved utfordrer jeg også deg: sett deg på Sykkelen sammen med meg, 2 km, 5 ganger i uka, er faktisk ei hel mil det.... og Endomondoen min kan til og med fortelle meg at jeg har brukt 50 kcal fram og tilbaks... Så da kan jeg jo unne meg en pitteliten sjokoladebit, uten at ... JA Du Vet hva jeg mener ikke sant??? Ha ellers en riktig strålende dag:-)
#100dagersprosjektet 30/100
#100dagersprosjektet 36/100
#100dagersprosjektet 38/100
#100dagersprosjektet 40/100
#100dagersprosjektet 45/100

Kommentarer