Hipp Hurra #SNARTIMÅL

yesyesyes
hipp hurra
#snartimål
yesyesyes
#100dagersprosjektet 96/100 bøssebærer for TVaksjonen
du skjønner selvfølgelig hva jeg tenker på
spesielt du som er lei av å lese om mine hundredagersøkter som jeg standhaftig har dokumentert på instagram og i bloggen her, og YES og JA, jeg har vært i tvil om det var så lurt å hive seg på for om mulig å havne i et voldsomt nederlag, ettersom en gjennomsnitt på ei treningsøkt hver bidige dag, i mer enn tre måneder på rad er ganske paradoksalt, -ha ha -ja ikke paradoksalt da, det skrev jeg bare fordi det rimet hi hi -ambisiøst er vel mer riktig å kalle det, likefullt er målet nå, straks rundt hjørnet og jeg innrømmer gladelig at det skal bli deilig, etter gårdagens inneklemte løpeøkt er jeg nå nemlig kun 3 økter unna, og ettersom starten var den 1.august har jeg faktisk akkurat nå FANTASTISK GOD TID!
#100dagersprosjektet 97/100 inneklemt løpeøkt på is og snø
Og det har faktisk gått ganske bra, ettersom øktene mine ligger litt i lavterskelland, ja ja ikke riktig alle da, men de fleste er overkommelig for enhvermann-sen.. 
Sykle til Jobben, -eller gå
10-15 minutters styrkeøkter et par ganger i uka
ta trapper i stedet for heiser
gå seg en luftetur en halvtimes tid
gjerne med skravlevenninna si
og da kan turen nemmelig
kunne komme til å vare i både en og to tim`..
-og det er faktisk skikkelig supertrim
-eller sykle rundtomkring litt iallefall sommerstid
nå blir det også snart vi skal ut å gå litt på ski..
#100dagersprosjektet 95/100 
Det VIKTIGE er ikke nødvendigvis å tyne seg uoverkommelig hardt, eller springe rundt med kjempehøy fart, men sørge for å få inn litt enkel god og trivelig hverdagsmosjon, Komme seg ut av Godstol`n og røre på kroppen slik at den ikke råtner bort og for min egen del trives jeg aller best når jeg får en daglig dose frisk uteluft
#100dagersprosjektet 94/100 Sparking til jobben etter jobben ....

PHU det var dagens positive hjertesukk
-var litt dyp den, -ikke sant??

Eller kanskje ikke, -hm -må visst grunne litt mer på den.
-ellers var vi enige om at det hadde vært en fin tur, -fin dag.. hmm . nei nå logger jeg av!

Kommentarer

frodith sa…
Synes du er superflink jeg,er jo deilig å ta hverdagstrim hvertfall. Den er jeg veldig FAN av :-D Og gjør en del selv også... MEn resten er litt på vent..:-D Lykke til med all trimmen :-) Det er ikke snø hos deg ennå vel? :-D Ha en fin søndag :-)
lirosa sa…
Snø som kommer og går kjære Frodith
Akkurat nå har vi varme milde grader og regn.

Herlig å være i mål med hundredagersprosjektet. Fin uke ønskes deg:-)

oh Yes -hverdagstrim er beste sort.