sjekk planken min og høstlig springetid

Sjekk nedtellingen i Sidemenyen her: for nå det er Kun 201 
dager igjen til min halvmaratonspring, der jeg har sagt at jeg 
skal løpe på to timer, hu hu, det skal jammen holde hardt, 
ettersom jeg holder litt for lav springfart, -for å greie det 
må man nemlig ned, på ei snittid per kilometer på 5:45.
#100dagersprosjektet 88/100
He he.. Yeah Yeah.. -har ikke gitt opp enda og smetter inn små og litt lengre springturer innimellom så sant jeg får det til. Når gubben drar på jakt kan jeg for eksempel haike med ham en bit og så la ham sette meg av i passelig avstand fra, huset mitt og så MÅ jeg springe meg heim igjen helt av meg selv, for det er nemlig mye artigere enn å løpe frem og tilbake skjønner du. 

Spesielt herlig er det hvis man greier å komme seg opp tidlig en 
søndagsmorgen og gjøre seg klar nesten før sola står opp og da 
er det så vakkert skjønner du, og nesten ikke noe trafikk engang, 
og det skal jeg bare si at er med på å gi en sånn deilig og fin 
start på søndagen min. Ellers er jeg nesten litt kryskit blitt 
etter at jeg forleden kveld greide å stå planken mer enn 
3 minutter Hi Hi -men nå gruer jeg meg som en hund til 
neste gang, da jeg skal forsøke å stå enda litt lenger, 
PHU,- for fyttikatta så sAAAAAkte den 
klokka går, når man oktoberplanken står.....
#100dagersprosjektet 87/100
 -ellers gjelder det nå å orke å gå eller løpe ute i hustrige sure dystre
mørke høstkvelder MÅ visst bare se til å skaffe meg ei Hodelykt
altså, for snart er det ikke dagslys når jeg kommer hjem fra jobb
engang, og gatelys, -tja, dem er det ikke så mange av....

Men nå nærmer jeg meg iallefall enden på hundredagersprosjektet
mitt så da kan det hende du skal få noe annet enn mine
mer eller mindre spenstige trimøkter å lese på.

Ha en fin og Aktiv Midten-Av-Oktober-Mandag:-)

-der jeg forsøker å psyke meg opp til en ettermiddagsplanke 
som skal vare mer enn tre minutter og ti sekunder... ALTSÅ !!! 
#100dagersprosjektet 86/100

Kommentarer