-snurr meg her og snurr meg der, -snurr meg rundt i allslags vær...

snurr meg her og snurr meg der
snurr meg inn meg herlige bær
en helt vanlig normal og grei gjærdeig
med smør og melk og littegranne søtt
kjevles ut og smøres inn med vaniljekrem
og strø så på frosne blå- bær eller som her
herlige skjønne bringebær....
og blir det ikke søtt nok, kan man jo klæsje på litt melis opp der
etter at bullerne er stekt ja, jeg regna med du skjønte det -he he..
nesten som en kanelbolle.. bare med litt anna fyll, kapra meg til
noen husmorpoeng -gitt, Foressten veldig enkelt og greit og 
steker man dem i muffinsformer er det så snedig å slenge i
 fryseren inn og kjempekjekt å finn` og ha mulighet for å ta
opp en og en....

lurer litt på om det er disse han sitter og sikler på
sidensvansen som sitter i treet utenfor huset mitt
i snøføyka og ja snurr meg rundt i allslags vær
det snør og snør og snør og snør
så nå rekker jeg kanskje å få ei skiøkt før jeg når
økt nummer 100 i hundredagersprosjektet mitt???


Hmmm- vi får se...  hva vi greie ...å få te`

tar i allfall en lørdagskaffe
med deg  med ønske om ei god helg
og satser på at vi rekker å gjøre det vi må...

Kommentarer