suuuuper matpakke og ny hashtag på instagram

Den beste suuuupreste herligste deiligste matpakka jeg tenke meg kan, foruten den sedvanlige kvitostskiva med epler eller paprika som jeg spiser stort sett hver bidige dag er dette; 
rester etter en laksemiddag som dynges på brødskiva med majones under og agurk oppå
-no kosa vi oss -ikke sant? Middagsrester altså -som matpakkepålegg!!! Det gjelder bare å huske å lage litt mer enn nok middag når man holder på med det, slik at det faktisk blir noen rester man kan spise, -he he...

så skal vi snakke litt om den nye hashtagen på instagram, -for noe må jo erstatte hundredagersprosjektet ikke sant? Det er jo faktisk noen av oss der ute som har et ønske om å greie å springe halvmaraton på 2 timer minus helst minst ett sekund, slik at vi kan passere målstreken uten at to-tallet pipler fram. 

Det er en veldig laaaang hashtag altså, og enda finnes det kun ett eneste bilde der, men det kommer nok fler, etter hvert, det tror nå jeg, sjekk bare: #trenerforåkommeunder2timerpåhalvmaraton 

Jeg har sagt det før og sier det igjen: noe Noen Gleder Skal man Ha i dette livet altså og dette er en av dem!
-i tillegg til den middagsrestematpakka da, som jeg straks skal til spise helt og fullt opp, hei og hopp!

Ha en finfin tirsdag:-)

Kommentarer