God Morgen Norge og Skikkelig Sprettrompe

God Morgen Norge God Morgen og God Himmelsk Helg med et rååååsa himmelbilde som er mitt tatt med iPhone gitt og tagget på Instagrammen min og vips så fikk jeg det via TV-skjermen rett i stua inn mens jeg i går tok de siste #januarsquats for å få sprettrompa skikkelig fin. og Nå er den fix ferdig skjønner du så da...
hiver vi oss fra, og med i morgen den dag, på med magatynings og #februarkrampe og det er faktisk ganske artig sju, sjøl om jeg gladelig skal innrømme både sleipt og glatt at jeg er rimelig fornøyd med at all squattinga nå er unnagjort, og sprettrompa mi, hi hi, den er selvfølgelig blitt kjempefin..... 
Bli med DU også da vel:
Legg deg ned padeflatt og løft beina fra bakken eller et underlag
Ta tida for å se hvor lenge du greier det 
Så trener du opp magamuskler og kjernemuskulatur i hele februar
og sjekker igjen den siste dag
Vi faller nok også for fristelsen til å sjekke tida litt i nnimellom også og det er jo helt frivillig
Er du på Instagram tagger du gjerne med #februarkrampe så vil du se at det allerede er mange fler som er med....

FIN OG GOD HELG ØNSKES DEG 
og husk at uansett hva du finner på av fysiske krumspring og sprell
det skal være lystbetont og artig læll.... 



for livet har mange sider...

kaffe og heklekjør for eksempel 
-eller en slik: 
(unnskyld hvis du trodde jeg var en fanatisk helsefrik....)

Kommentarer