Skirenn er Maratontrening og en Seltering

Ha ha ; -ja det er helt seriøst ment! I disse mer eller mindre fanatiske trim- og sunnhetstider. Med mer eller mindre forvrengte kroppsidealer, synes jeg faktisk det var på plass her en kveld å slenge ut en #seltering:
OMG LMAO

Halvgamle kjerringa holdt på å le seg skakk, ja det var faktisk bare så vidt jeg ikke knakk, for etter noen januardager med squatting av rompe og lår må du forstå at når, jeg i fjor turde ta en #fotballfrue, fikk det i år briste eller bære med en seltingersprettrompe; -ha ha ha -noe moro skal man ha, (oh hjælpes meg hvordan skal nå dette gå, året er jo såvidt kommet igang)  og JA det gjelder å ikke Ta, seg sjøl så altfor høytidelig. I tillegg til at man kan bruke litt humor i en liten trimtrim-situasjon, der målet er å røre på seg på et lavterskel og folkelig hverdagsplan.

Det er målet mitt å vise fram, derfor har jeg tenkt å gå i passelig mosjonsfart Jemtland Tour Ski, som en del av min maratontrening, og drite i om jeg kommer helt sist, -i mål, -det gjør da ingenting. For da tror jeg faktisk på at noen flere kanskje tør å bli med neste gang.
SKIRENN ER MARATONTRENING
Det er nemlig ikke alltid så moro å stille til start, når det bare er topptrente racere som skal gå, det er fort gjort da, å føle seg litt utenfor. Derfor setter jeg min ære i å synliggjøre folkelig og hverdagslig aktivitet på rimelig greit kjerringplan. Klarer jeg klarer også du... Jemtland Ski Tour....

lett å si nå kanskje- aner jo ikke om jeg greier det selv engang- ha ha - men ja jeg har i det minste tenkt å prøve meg...

Ha en Fin Tirsdag:-)

Kommentarer

Sidsel sa…
Lykke til med ditt første skirenn :)
lirosa sa…
Tuuuusen Takk, kjære Sidsel:-)
-skal tenke på deg når det bli tongt.